سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
موکب اربعین

حوزه/ دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: جریان بزرگ پیاده روی اربعین حسینی که هر سال گسترده تر از سال قبل از آن برگزار می شود، توقف ناپذیر است، زیرا اراده و مدیریت الهی پشت این جریان قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، در گردهمایی مبلغین و روحانیون اعزامی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، گفت: ميليون ها زائر در شهر مقدس كربلا جمع خواهند شد تا مراسم اربعين حسینی که بزرگترين اجتماع سالانه مردمی جهان است را برگزار کنند.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین خاطرنشان کرد: جریان بزرگ پیاده روی اربعین حسینی که هر سال گسترده تر از سال قبل از آن برگزار می شود، توقف ناپذیر است، زیرا اراده و مدیریت الهی پشت این جریان قرار دارد.

وی بیان کرد: در راهپیمایی اربعین حسینی باید به ارزش های اخلاقی و معنوی همچون ادب اسلامی، صبر و حوصله، احترام به بزرگترها، محبت و دستگیری از سالمندان اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: امروز اقتدار ایران بیشتر از قدرتش است و لذا باید اربعین را در راستای انقلاب اسلامی ببینیم.

دبیر کمیته ستاد اربعین حسینی استان قزوین به برپایی موکب ها و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای زائرین پیاده اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: مسئولین موکب ها باید از ظرفیت ارزشمند جوانان در برنامه های فرهنگی استفاده بهینه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha