پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یوسف عباسعلی نیا

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه اول پیام این راهپیمایی بزرگ، نمایش عظمت و بزرگی جهان اسلام است، گفت: یکی دیگر از پیام های این گردهمایی بزرگ پیام وحدت و انسجام در جهان اسلام است.

یوسف عباسعلی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: چندین سال است که راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین و عظیم ترین راهپیمایی جهان اسلام شناخته می شود و همین امر باعث حساسیت رسانه های خارجی شده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: راهپیمایی عظیم عاشقان اهل بیت علیهم السلام در اربعین حسینی حامل پیام های بسیاری است.

وی با تاکید بر اینکه اول پیام این راهپیمایی بزرگ، نمایش عظمت و بزرگی جهان اسلام است، افزود: یکی دیگر از پیام های این گردهمایی بزرگ پیام وحدت و انسجام در جهان اسلام است.

عباسعلی نیا تاکید کرد: در چنین روزی میلیون ها دل سوخته اهل بیت علیهم السلام از سراسر جهان به کربلا می آیند و در غم فراغ سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به عزا و ماتم می پردازند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه کردستان هر ساله مسیر عبور بسیاری از زوار حرمین شریفین می باشد، گفت: در سالهای اخیر خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت علیهم السلام برای حضور در کربلای معلی از استان کردستان عبور می کنند و سعادت پذیرایی از این زوار حسینی نصیب مردم ولایتمدار و مهمان نواز این خطه می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اربعین حسینی امسال تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: خوشبختانه امسال هم در نشست هایی که در روزهای اخیر به مناسبت روز اربعین در استان کردستان داشتیم، تمهیدات لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم به طور ویژه ای اندیشیده شده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان: سال گذشته آماری که از مسافران و زوار حسینی به دست آمد نشان داد که آنان ار حسن پذیرایی و مهمان نوازی مردم خطه کردستان رضایتمند بودند و این برای این استان مایه فخر و مباهات می باشد.

عباسعلی نیا ادامه داد: ان شاءالله امسال هم بتوانیم میزبانان خوب و شایسته ای برای زوار امام حسین علیه السلام باشیم، لذا از مسئولان و متولیان فرهنگی استان درخواست داریم که ما را در امر پذیرایی، اسکان و... زوار حسینی به مانند گذشته یاری و همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha