سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه بیجار

​حوزه/ امام جمعه بیجار با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مطلوب به زائران حسینی، گفت: مسئولان زمینه سفر راحت زائران اربعین را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، صبح امروز در جمع مسئولان برگزار کننده اربعین حسینی در شهرستان بیجار، اظهار داشت: مردم شهرستان بیجار از دیرباز مردمانی ولایتمدار و دوستدار اهل بیت علیهم الاسلام بوده اند و در تمامی امور مذهبی، خیر و معنوی حضور همیشگی داشته اند.

امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه کارنامه معنوی و مذهبی مردم بیجار بسیار درخشان است، گفت: مردم بیجار در طول این چند سال به خوبی توانسته اند از زائرین اربعین حسینی که از این شهرستان عبور می کنند، پذیرایی کنند که این مایه سربلندی برای مردم این منطقه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار تاکید کرد: امسال هم با توکل به خداوند متعال و با پشتیبانی و همراهی مسئولان و مردم ان شاء الله بتوانیم میزبانان خوب و لایقی برای زوار حرمین شریفین باشیم.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: خوشبختانه طبق بررسی ها و بازدیدهایی که انجام گرفته، تمامی کارهایی مربوط به پذیرایی از زوار، برپایی مواکب ها، اسکان زائرین و... در این شهرستان و شهرهای اطراف به خوبی پیش می رود.

وی با تاکید بر این که امسال هم زوار بسیاری از این شهرستان به سمت کربلای معلی حرکت خواهند کرد، اظهار کرد: آمارهای سال های گذشته نشان می دهد که امسال هم این شهرستان میزبان زوار بسیاری خواهد بود، لذا باید در پذیرایی و اسکان زوار حسینی سنگ تمام بگذاریم، البته مسئولان هم زمینه سفر راحت زائران اربعین را فراهم کنند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای ستاد اربعین شهرستان بیجار نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را معرفی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha