سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نجف آباد

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع تصویب «FATF»، با حضور طلاب، اساتید و کادر در مدرسه علمیه خواهران زهرائیه نجف آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  سرهنگ مريد سرلك، در نشست سیاسی با موضوع تصویب «FATF»، در مدرسه علمیه خواهران زهرائیه نجف آباد، گفت: عده ای با نگاه لیبرالی معتقدند ما نمی توانیم بیماری اقتصاد کشور را درمان کنیم و باید از دیگران کمک بگیریم و این درست همان تفکری است که راه سوء استفاده دشمنان را فراهم می کند.

وی در ادامه افزود: FATF  یک قرارداد نیست، یک سازمان بین دولتی است به معنای «گروه ویژه اقدام مالی »که مسائل مربوط به آن از سال گذشته در مجلس مطرح بوده است. این گروه از چهار معاهده تشکیل شده است که یکی از آنها CFT یعنی مقابله با تأمین مالی تروریسم است و یکی دیگر از این معاهده ها پالرمو است و به موجب آنها راه های سلطه بر کشورمان باز می شود.

سرلک به یکی دیگر از دردسرهایی که این معاهده برای ایران ایجاد می کند، اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در اقتصاد ایران وارد می کند، این است که دور زدن تحریم ها را سخت و غیر ممکن می کند، چون با نظارتی که بر بانک ها دارند، متوجه آن می شوند و جلوی آن را می گیرند.

وی در ادامه به لیست تروریسم ها و تعریف غربی ها از تروریسم اشاره کرد و گفت: به طور کلی این معاهده توطئه ای است از جانب دشمن.

سرلک به یکی دیگر از نقشه های دشمن اشاره کرد و گفت: گروه های معاندین در فضای مجازی و حقیقی با شایعه پراکنی های خود تلاش می کنند تا مردم امید خود را از حاکمیت اسلامی و سرنوشت حاکم بر جامعه شان از دست بدهند و این ساده ترین راه برای غلبه بر یک ملت است.

وی در پایان به قدرت مردم ایران اشاره کرد و گفت: با باور جوانان ایرانی می توان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و ایران را به ابرقدرت جهان تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha