پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرارداریم و دشمن دست از عناد علیه نظام برنخواهد داشت؛ در چنین شرایطی وحدت و همدلی مسئولین نظام، مهمترین عنصر برای غلبه و مأیوس کردن دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که با شعار «روز ملی مبارز با استکبار جهانی» و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم و دشمن دست از عناد علیه نظام برنخواهد داشت، گفت: در چنین شرایطی وحدت و هم دلی مسئولین نظام، مهمترین عنصر برای غلبه و مأیوس کردن دشمن خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بابیان اینکه در شرایطی هستیم که دشمن به دنبال تزریق یأس و نامیدی از نظام و انقلاب درمسائل مختلف اقتصادی به جامعه است افزود: حضور گسترده، حداکثری و وحدت آفرین مسئولین و مردم می تواندهمه برنامه های معاندین را خنثی کند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی برای تزریق امید و از بین بردن ناامیدی از انقلاب و نظام، تبیین جداگانه عملکردهای انقلاب، نظام و مسئولین از سوی سخنرانان و با تبلیغات گسترده رسانه ملی و رسانه های دیداری، ضرورت دارد، ابراز داشت: باید در سخنرانی ها و رسانه های بیداری و شنیداری دستاوردهای انقلاب، نظام و مسئولین هر کدام جداگانه بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری عنوان کرد:  باید گفته شود نظام دستاورهای مانند پیشرفت علمی در مسائل نانو، هسته ای، پزشکی، دفاعی و اقتدار در سطح بین المللی داشته و درکنار این مسئولین هم کم و بیش دستاوردهایی داشته اند.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرارداریم، بر اهمیت فعالیت فکری، فرهنگی، جذب حداکثری مردم، بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری با تأکید براینکه برای مأیوس کردن فتنه های جبهه استکبار، راهپیمایی 13 آبان امسال با حضور باشکوه تر، پررنگ تر، حماسی و گسترده اقشار مختلف مردم، هیئات مذهبی، مسئولین و دانش آموزان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: قطعا این حضور پررنگ و وحدت همه مسئولین و مردم می تواند بسیاری از معادلات دشمنان را از بین ببرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بر اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارائه کارنامه نظام جمهوری اسلامی و پاسخ به شبهات و استخراج شبهات از سوی سخنرانان در محافل و مجالس و هیئت های عزاداری تأکید کرد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha