چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ولایت مداری به شعار دادن نیست، گفت: امروز وقت آن رسیده کسانی که مدعی ولایت مداری هستند در مقام عمل نیز ولایت مداری خود را اثبات کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، بعد از ظهر امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان برگزار شد با تأکید براین که امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و آگاهی بیشتری است، گفت: داشتن بصیرت به انسان قدرت تصمیم گیری با آگاهی کامل را می دهد.

وی با بیان این که وقتی بصیرت نباشد انسان با عدم شناخت کافی مواجه است و دچار تصمیم گیری اشتباه می شود، افزود: امروز باید با بصیرت و تفکر انقلابی در دفاع از انقلاب و نظام تصمیمات صحیح بگیریم.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که امروز کشورمان در یک جنگ تمام عیار با دشمن درجه یک خود یعنی آمریکا قرار دارد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که دستان پلید و شیطانی آنها چهار دهه است که از دخالت در امور داخلی کشورمان قطع شده، هنوز هم فکر می کنند با فشار و تحریم های خود علیه این ملت می توانند از ایران اسلامی امتیاز بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این مردم همان مردم سال های ابتدایی انقلاب هستند و حتی بصیرت و آگاهی آنها نسبت به توطئه دشمنان بیشتر نیز شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند با فشار به این ملت مقاوم و غیور نمی توانند ایران اسلامی را وادار به انجام کاری کنند.

مدیر مدرسه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت مقاوم و غویر ایرانی با تأسی از فرهنگ حسینی در برابر همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان خواهند ایستاد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و آرمان های امام راحل و رهبری ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که امروز همه ما باید گوش به فرمان رهبری نظام باشیم، خاطرنشان کرد: نباید لحظه ای چشم از رهبری انقلاب برداریم، چون تنها ایشان هستند که با نگاه و مدیریت عالمانه مسیر صحیح حرکت را به ما نشان می دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تلاش کنیم یک نیروی انقلابی و ولایی تمام عیار باشیم، تصریح کرد: متأسفانه برخی در این کشور تنها به صورت ظاهری ولایت مدارند و در عمل خبری از ولایت مداری نمی بینیم.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ولایت مداری به شعار دادن نیست، بیان داشت: امروز وقت آن رسیده کسانی که مدعی ولایت مداری هستند در مقام عمل نیز ولایت مداری خود را اثبات کنند.

وی با بیان این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره ولایت مداری و بصیرت بالای خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: این ملت هر زمانی که انقلاب و نظام نیاز به پشتیبانی و حضور داشت بدون هیچ فراخوان و دعوتی به میدان آمدند و دفاع همه جانبه خود را از انقلاب نشان دادند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha