چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اعمال فشار اقتصادی بر مردم از جمله برنامه هایی است که دشمنان مد نظر قرار داده اند تا از این طریق بین ملت و نظام فاصله اندازند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در دوره حیات طیبه و در میان جمعی از دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: آنچه که از آیات و روایات و آفرینش انسان متوجه می شویم، این است که همه‌ عذاب های خداوند حسی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: انسان از زمان خلقت هر عملی که انجام می دهد، همراه با اندیشیدن است و غیر از آن به نتیجه نمی رسد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه هیچ عمری جز معرفت‌افزایی در جامعه مورد تاکید قرآن و روایات نبوده است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز سخت مورد هجوم افکار و دیدگاه های مختلف از جانب دشمن قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی عنوان کرد: وضعیت امروز کشور از وضعیت ۸ سال دفاع مقدس متفاوت تر است، زیرا باعث از بین رفتن ایمان و اعتقاد های مردم و جوانان می شود.

وی با بیان اینکه گسترش ارتباطات را نمی توان محدود کرد، ادامه داد: در این جنگ کنونی مشخص نمی شود که دشمن از کجا به کشور ضربه می زند .

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید صیانت در بین جوانان را بیشتر کرد، زیرا این صیانت باعث حفظ آنان در برابر هجمه های دشمن می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با عنوان اینکه دنیای مجازی زمینه ساز بالابردن فرهنگ آدمی در جامعه می شود، مطرح کرد: فضای مجازی نه تنها تهدید نیست، بلکه فرصتی است تا سطح علمی افراد بیشتر شود، اما این که چگونه از آن بهره برد بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود: امام راحل کسی بود که جامعه اسلامی را در برابر استکبار جهانی به پیروزی رساند، و 8 سال دفاع مقدس را رهبری کرد .

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: دانشجویان باید با مطالب مهم کشور آشنا باشند و در میان امواج سنگینی که وجود دارد نه تنها خودشان غرق نشوند، بلکه باعث نجات دیگران نیز گردند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: ما باید سوار بر کشتی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) شویم، زیرا تنها این کشتی باعث معرفت افزایی می شود.

وی ادامه داد: جنگ سخت هزینه های جانی و مالی زیادی برای دشمنان به بار می آورد، لذا استراتژی خود را تغییر داده اند و در حال پیشبرد اهدافشان از طریق جنگ نرم هستند، بنابراین باید با تمام توان در مقابل این جنگ نیز ایستادگی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: اعمال فشار اقتصادی بر مردم از جمله برنامه هایی است که دشمنان در این جنگ مد نظر قرار داده اند، تا از این طریق بین ملت و نظام فاصله اندازند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha