سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ایران و عراق

حوزه/همایش یک روزه هم اندیشی زیارت اربعین و روابط فرهنگی ایران و عراق با حضور اندیشمندان ایران و عراق درسالن اجتماعات حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم جلالی پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به موضوع برگزاری همایش هم اندیشی زیارت اربعین و روابط فرهنگی ایران و عراق که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد از برگزاری همایش یک روزه هم اندیشی زیارت اربعین و روابط فرهنگی ایران و عراق با حضور اندیشمندان ایران و عراق در قم خبر داد.

مدیر کل امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران بابیان اینکه این همایش فردا در دو نوبت صبح و بعد ازظهر با برگزار 4 پنل برگزار خواهد شد گفت: مهمترین این پنل ها در نوبت صبح با موضوع زنان، سفیران میان فرهنگی اربعینی با حضور اساتید حوزه خواهران از جمله بانو گلگیری، فریبا علاسوند و امینی مجد، و در نوبت بعد ازظهر در پنل دوم با موضوع آینده و راهدارها با حضور شخصیتهای حوزه و دانشگاه و در پنل سوم با موضوع تربیتی فرهنگی دو ملت ایران و عراق، چالشها و راهکارها با حضور حجت الاسلام غریب رضا و جعفری برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های همایش، راه اندازی دبیرخانه همایش اربعین طریق الحسین، برگزاری پنل و سخنرانی اندیشمندانی از دو کشور عراق و ایران خواهد بود.

خانم جلالی گفت: این همایش علمی با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، حوزه های علمیه و سایر مراکز علمی در سالن اجتماعات مرکز حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

313/40

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha