جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان ای که زائرین اربعین، فریب توطئه دشمنان را نخورند و با قصد قربت در این راه قدم بردارند گفتند: وقتی قصد زیارت اربعین کردید و به سمت دیار کربلا عازم شدید، و قدم در راه تقرب به خدا گذاشتید، نیت و عملتان، آگاهانه و خالصانه باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در توصیه و سفارش به طلاب، روحانیون و زائران اربعین گفتند: همه شما مردم، زائر حضرت ابی عبد الله(ع) هستید، این مسیری که در آن قدم برمی دارید و حرکت می کنید،راه خدایی است.

ایشان افزودند: وقتی قصد زیارت اربعین کردید و به سمت دیار کربلا عازم شدید، و قدم در راه تقرب خدا گذاشتید، نیت و عملتان، آگاهانه و خالصانه باشد.

ایشان تأکید کردند: اگر عمل و نیت خالصانه باشد، باعث ترقی، رشد معنوی ،کمال و سیر صعودی به بالاترین کمالات عالیه نفسانیه خواهد شد.  امیدواریم با دست پر بروید و بادست و پر برگردید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بابیان اینکه دشمن در صدد توطئه و از بین بردن وحدت مسلمین در راهپیمایی عظیم اربعینی است، افزودند: مقتضای دشمن، آشوب کردن و ایجاد اختلاف  بین مسلمانان است.

ایشان اظهارداشتند: وقتی می بینند حماسه ای مانند اربعین این همه برکات دارد و باعث وحدت بین مسلمانان می شود، به این فکر هستند هر طوری است این حماسه را تخریب کنند، بین مسلمانان اختلاف و تنش ایجاد کنند.

معظم له تأکیدکردند: دشمن همیشه به فکر فتنه و اختلاف بین ملت های مسلمان است تا بتواند راحت بر آنها حکومت کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کردند: اما حوزویان و مردم متدین ایران اسلامی،مسلمانان هم وظیفه ای در مقابل برنامه دشمن دارند و آن این است فریب و نیرنگ رفتار جبهه استکبار را نخورند ودر میدان آنها بازی نکنند.

 

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha