جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش ملی «حادثه ترریستی اهواز، نماد حقوق بشر آمریکایی»

حوزه/ همایش ملی «حادثه ترریستی اهواز، نماد حقوق بشر آمریکایی»، عصر امروز در اهواز، آعاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش ملی «حادثه تروریستی اهواز، نماد حقوق بشر آمریکایی»، عصر امروز در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز، برگزار شد.

در این همایش که با حضور شخصیت‌های مطرح ملی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین زمانی، پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، توصیحاتی پیرامون چرایی برگزاری همایش پرداخت.

وی با بیان اینکه امام‌خمینی(ره) اولین روحانی مبارز علیه تروریست بود، اظهارداشت: ایشان توانست با قیام علیه استکبار، شجره طیبه‌ای با عنوان انقلاب اسلامی پدید آورد که این انقلاب هم‌اکنون داغدیده تروریسم بین‌الملل و البته سردمدار مبارزه با آن باشد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه این همایش، به بیان ریشه گروه‌های تکفیری و وهابی در اهواز پرداخت و پس از آن انتقادهایی به سیستم مدیریتی کشور، وارد کرد.

امام جمعه موقت اهواز، یکی از ریشه‌های انحراف را معضل بیکاری عنوان کرد و گفت: وقتی شبکه‌های معاند به صورت شبانه‌روزی افکار التقاطی و انحرافی را به خورد جوانان می دهند و از آن طرف، دولتمردان اقدام قابل قبولی انجام نمی‌دهند، معلوم است که انحراف گریبان‌گیر مردم می شود.

بر اساس این گزارش، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، محسن پاک آئین، معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله خامنه ای و دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، دیپلمات و کارشناس ارشد بین المللی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha