جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منصورفرجی مدیرحوزه علمیه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، تزلزل در ارکان رژیم آل سعود را موجب قتل روزنامه نگار عربستانی دانست و گفت: جنایت آل سعود با به قتل رساندن روزنامه نگار عربستانی در ترکیه، گسترش بیشتری پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، به پیامدهای مرگ مشکوک روزنامه نگار عربستانی در ترکیه اشاره کرد و گفت: جنایت آل سعود  با به قتل رساندن روزنامه نگار عربستانی در ترکیه، گسترش بیشتری پیدا کرد.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود با کشتن این روزنامه نگار نشان داد که در تمام دنیا می تواند آزادانه مرتکب هرگونه جنایتی بشود، افزود: جنایتی که رژیم آل سعود در ترکیه مرتکب شد کشورهای هم پیمانش از جمله بحرین، اردن و ترکیه را مورد تهدید قرار داد.

وی،  به قتل رسیدن خاشقچی در ترکیه که سیستم امنیتی قوی دارد را سؤال برانگیز دانست و ادامه داد: کشوری که در یک شب چند هزار نفر را در ارتباط با کودتا دستگیر می کند، آیا نمی تواند جریان کشته شدن یک روزنامه نگار سرشناس روشن کند؟ این مسئله نشان دهنده آن است که امنیت قابل قبولی در ترکیه حاکم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی تصریح کرد: مرگ مشکوک روزنامه نگار سعودی در ترکیه نشان داد، کنسولگری عربستان می تواند با مرتکب شدن هر جنایتی، با پیشنهاد مالی میلیاردها دلار این گونه پرونده ها را مختومه کند.

وی ادامه داد: وقتی که خبرنگاران عربستانی در کشور خودشان امنیت نداشته باشند، قطعا در دیگر کشورهای دنیا نیز قدرت انتقاد و بیان آسیب ها را نخواهند داشت.

مدیرحوزه علمیه کاشان با تاکید بر اینکه کشورهای دنیا باید در برابر جنایت رژیم آل سعود واکنش نشان دهند، ابراز داشت: اگر کشورهای دنیا و سازمان های بین المللی سکوت اختیار کنند جنایات مشابه دیگری برای سایر خبرنگاران جهان به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha