پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن از دانشگاه و دانشجویی می ترسد که تاثیرگذار و تعیین کننده باشد، و این به معنای انقلابی بودن است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه طرح حیات طیبه که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: یک دانشجوی مومن و انقلابی دانشجویی است که برای جامعه مفید و موثر است، و می تواند نقش به سزایی در پویایی جامعه داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر کس پر اثر تر باشد، ماندگار تر است، افزود: زندگی امام رضا(ع) سراسر حمایت از مظلوم بوده و ایشان همیشه در برابر ظالمین ایستادگی می کردند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی نیز بر پایه ی مقابله با ظلم و حمایت از مظلومین بنا شده و دانشجو باید بر اساس همین پایه های نظام، مسیرش را ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: دشمن از دانشگاه و دانشجویی می ترسد که تاثیر گذار و تعیین کننده باشد، و این به معنای انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه دانشجو باید در خود را وقف مکتب اسلام و نظام کند، ادامه داد: امروز با هوشیاری نیروهای مقاومت، خواب از چشمان دشمنان ربوده ‌شده است.

حجت الاسلام حسینی خراسانی با اشاره به اینکه پیشرفت 40 ساله انقلاب ‌رایگان به دست نیامده است، گفت: انقلاب با تکیه‌بر قدرت الهی ملت ماندنی خواهد شد، لذا باید تلاش کنیم تا این ماندگاری تا اتصال به دولت ولی‌عصر(عج) امتداد پیدا کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: برای اینکه ایران اسلامی به این درجه از اقتدار و عزت برسد، خون‌دل‌های بسیاری خورده‌ایم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha