جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان در مرزهای جنوب شرقی کشور، گفت: دشمن بازهم قصد دارد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند، اما مسئولان و به‌ویژه رهبر فرزانه ما این توطئه را کشف و جلوی راه آن‌ها را سد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در مراسم سالگرد شهدای وحدت که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، با اشاره به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا در راه انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: در ایران اسلامی ما شاهد نبرد تن‌به‌تن هشت‌ساله بودیم و تمام دنیا هم‌دست شدند تا انقلاب به ثمر نرسد و در همان دوران کودکی از بین برود، اما با ایمان و ایستادگی مردم ناکام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ما در برابر تمام جبهه کفر در دفاع مقدس به این دلیل بود که جوهر انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها متفاوت بود، زیرا این انقلاب با الله‌اکبر و سلاح معنویت و دین و دیانت و به رهبری انسانی شایسته به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: در دوران دفاع هشت‌ساله، دفاع جانانه و غیرتمندانه مردم ما دشمن را ناکام کرد و در این راه شهدای بزرگی را از ما گرفتند، اما آن‌ها نمی‌دانند که ما شهدا را از دست نداده‌ایم بلکه به دست آورده‌ایم چون خون این مجاهدان فی سبیل الله، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری و تثبیت کرد، ازاین‌رو خون آن‌ها تا ابد گم نمی‌شود و شهیدان ما تا ابد زنده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در طول دوران انقلاب و چهل سالی که از انقلاب می‌گذرد شهدای زیادی تقدیم این انقلاب شده، به‌گونه‌ای که در همه اقشار شهید داده‌ایم و الگوهایی داریم.

وی اضافه کرد: یکی از شهدای این انقلاب شهدای خدمت و وحدت بودند که عمری در دوران دفاع مقدس جنگیدند ولی بعد از جنگ هشت‌ساله برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی به شهادت رسیدند.

وی گفت: باید امروز مواظب باشیم، زیرا دشمن بازهم قصد دارد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند، اما مسئولان و به‌ویژه رهبر فرزانه ما این توطئه را کشف و جلوی راه آن‌ها را سد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در دنیا به نماد وحدت مبدل شده و همه ملت‌های مسلمان بر این امر واقف‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha