جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر رفع موانع سفر زائران اربعین تاکید کرد و گفت: در این همایش عظیم، مردم اوج دلدادگی و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش می گذارند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه بصیرت و معرفت افزایی و امید آفرینی برای آحاد جامعه است، گفت: امروز پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در نقاط مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است .

وی با بیان اینکه نماز جمعه عاملی برای انس بندگان با پروردگار است، افزود: یاد خدا موجب آرامش دل ها است و نماز نیز موجب آرامش دل و جان آدمی می شود، لذا در اقامه نماز وحدت بخش جمعه باید نهادینه کردن آرامش، امید و معرفت و بصیرت افزایی همواره مورد توجه ائمه جمعه قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ائمه جمعه حافظان دین و مسئول صیانت از ارزش های دینی و سیره اهل بیت(ع) هستتند، یادآور شد: ائمه جمعه در تریبون نماز جمعه استکبارستیزی، بصیرت افزایی و روشنگری را در بین مردم نهادینه کنند .

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با بکارگیری انواع توطئه ها می خواهند به ارزش های انقلاب خدشه وارد کنند، گفت: علماء، مبلغان و ائمه جمعه باید در آستانه40  سالگی انقلاب دستاوردها، خدمات و برکات انقلاب را در جامعه تبیین و تشریح کنند.

وی در ادامه با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، بیان داشت: اربعین و همایش عظیم آن مانور اقتدار، عظمت و یکپارچگی امت اسلام در ترویج شعائر مکتب عاشورا در جهان است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان بر رفع موانع سفر زائران اربعین تاکید کرد و یادآور شد: در این همایش عظیم، مردم اوج دلدادگی و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش می گذارند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha