جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله نیازی

حوزه/ نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ائمه جمعه باید در خطبه های نماز جمعه مطالعه و تحقیق داشته باشند و تلاش کنند خطبه های غنی را به مردم برسانند و مشکلات آنان را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه ائمه جمعه رسالت صیانت و ترویج اموزه های دینی را در جامعه بر عهده دارند، گفت: ائمه جمعه باید فرهنگ وحدت و همدلی را در جامعه ترویج دهند و وحدت و یکپارچگی را در بین آحاد مردم تبلیغ و تبیین کنند .

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود هجمه های کنونی دشمن رسالت مبلغان دو چندان شده است، بیان داشت: مبلغان باید با سعه صدر،تواضع و فروتنی در راستای رفع مشکلات مردمی و جذب بیشتر کردم به آئین وحدت بخش نماز جمعه قدم بردارند .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پاسخ علامه وحید بهبهانی به نامه ای مبنی بر اینکه چگونه به مقام محبوبیت در بین مردم دست یافته ای؟، گفت: علامه در جواب نوشتند که تمام عمرم خود را از موجودین حساب نکردم،  امروز باید سرلوحه فعالیت های ائمه جمعه،مسئولان و ... در راستای خودمت به مردم قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به اینکه تواضع نعمتی والا است، اظهار کرد: علماء و مبلغان در برخورد با مردم در دفاتر خود تواضع و فروتنی را تقویت کنند تا شاهد گسترش معنویات در جامعه باشیم .

استاد حوزه علمیه قم در پایان گفت: ائمه جمعه باید در خطبه های نماز جمعه مطالعه و تحقیق داشته باشند و تلاش کنند خطبه های غنی را به مردم برسانند و مشکلات آنان را پیگیری کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha