چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شمس الدین احمدی

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در تصویب معاهده«FATF» باید دقت بیشتری می کرد، گفت: با توجه به این که مردم پشتوانه شورای نگهبان هستند، یقیناً این شورا به دور از حواشی، دقت لازم را در بررسی این لایحه خواهد کرد.

حجت الاسلام شمس الدین احمدی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به تاریخچه تشکیل معاهده «FATF» اشاره کرد و با بیان اینکه این معاهده نخستین بار در سال 1989 توسط هفت کشور بزرگ صنعتی دنیا از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ژاپن و استرالیا به منظور تامین مالی مبارزه با مواد مخدرشکل گرفت، گفت: دامنه فعالیت این گروه در سالهای 2001 و 2008  در زمینه تامین مالی مبارزه با تروریست و سلاح های کشتار جمعی گسترش پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان،، با بیان اینکه این گروه درحال حاضر دارای 38 عضو می باشد که رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اعضای ناظر آن می باشند، با طرح این سؤال که آیا پذیرفتن چنین کنوانسیون های بین المللی موجب آسیب زدن به امنیت ملی کشورمان نیست؟، گفت: همه مردم و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی ایران دارند باید عزت ملی را از مسئولین مطالبه کنند.

وی، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در تصویب معاهده«FATF»  باید دقت بیشتری می کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به این که مردم پشتوانه شورای نگهبان هستند، یقیناً این شورا به دور از حواشی، دقت لازم را در بررسی این لایحه خواهد کرد.

حجت الاسلام احمدی، با بیان اینکه مسئولین با تصویب «FATF» کاری نکنند که آیندگان همانند برجام و پسا برجام آیندگان آنها را زیر سؤال ببرند و بگویند که این معاهده به نفع منافع ملی نبود، افزود: مسئولان کشورمان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری عزت ملی در معاهدات بین المللی حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه دشمنان با تصویب معاهداتی همچون «FATF»  می خواهند جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرند، گفت: باتصویب این معاهده نامه تمام تراکنش های مالی کشورمان باید زیر نظر گروهی که برای براندازی نظام اسلامی ایران حتی یک لحظه دست از مبارزه برنمی دارند، انجام شود.

 حجت الاسلام احمدی به سرنوشت برجام نیز اشاره کرد و یادآور شد: علیرغم این که در بحث فناوری هسته ای به نقطه بسیار خوبی رسیده ایم، ولی کشورهای استعماری مانع پیشرفت فناوری هسته ای کشورمان شده اند تا رقیب آنها نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، دیدگاه عده ای که می گویند باید با گفتگو مسائل خودمان را با آمریکا و ... حل کنیم را غیر معقول دانست و تصریح کرد: دشمنان عزت و استقلال کشورمان را نشانه گرفته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha