جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه بررسی شبهات گیلان

حوزه/ حجت الاسلام آل محسن با تاکید بر اینکه نباید از موضوع شبهه شناسی غافل باشیم، تصریح کرد: باید اتاق فکر هایی در حوزه های علمیه و با حضور محققین و مبلغین تشکیل شود و شبهات روز توسط کارشناسان دریافت و بر روی شیوه پاسخگویی به آنها کار شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه»‌ از گیلان، حجت الاسلام آل محسن در کارگاه یک روزه بررسی شبهات روز که به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه گیلان در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به دغدغه ها و نیازهای نسل جوان، گفت: دانش آموزان نیازهای فطری و ذاتی دارند که باید به آنها توجه شود. چراکه توجه به این نیازها می تواند زمینه جذب آنها به دین و تجربه خوشایند دینداری را برای آنان به وجود بیاورد.

استاد مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)  رشت در ادامه پاسخگویی به شبهات نسل جوان را نیازمند ابزارهایی دانست و خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان، شناخت نوجوان و ابعاد روانی و شخصیتی آنها ضروری است و باید مورد مطالعه قرار گیرد.

وی افزود: جوان های ما آماده دریافت حقایق دینی هستند و اگر برای آنها شبهاتی به وجود می آید از باب دین ستیزی نیست، بلکه جویای حقیقت دین اند و ما باید لذت دین داری را به آنها بچشانیم.

حجت الاسلام آل محسن با تاکید بر اینکه نباید از موضوع شبهه شناسی غافل باشیم، تصریح کرد: باید اتاق فکر هایی در حوزه های علمیه و با حضور محققین و مبلغین تشکیل شود و شبهات روز توسط کارشناسان دریافت و بر روی شیوه پاسخگویی به آنها کار شود.

وی در پایان با ضروری دانستن توجه خاص به موضوع رُمان در عرصه دانش آموزی، گفت: برای بهتر شدن فعالیت های فرهنگی نیازمند کار تیمی و شبکه ای هستیم تا موفقیت ها در این عرصه بیشتر و تاثیرگذارتر باشد.

گفتنی است،  کارگاه یک روزه بررسی شبهات با حضور ۳۰ تن از مبلغات شهرستان های رشت، بندر انزلی، صومعه سرا و فومن برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha