جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

​حوزه/ امام جمعه مريوان گفت: از مردم همیشه در صحنه می خواهیم که با حضور پرشور خود راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی شب گذشته در جمع مسئولان فرهنگی و متولیان برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهرستان مریوان، اظهار داشت: خوشبختانه حضور پرشور مردم استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه هر سال با شکوهتر از سال قبل بوده است.

امام جمعه مريوان با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان برای کم رنگ کردن این حرکت عظیم مردمی در کشور به ویژه در کردستان و شهرستانهایی همانند مریوان، اظهار کرد: هر سال چند هفته قبل از یوم الله 13 آبان شبکه های ماهواره ای معاند نظام با استفاده از صدها ترفند و حیله به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در این روز تاریخی از تاریخ انقلاب هستند.

وی با انتقاد از کشورهای حامی این گونه شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند، افزود: قریب به 40 سال است که شبکه های ماهواره ای و رسانه ای بیگانه و معاند لحظه ای از دسیسه چینی علیه ملت ایران کوتاه نیامده و نخواهند آمد و امروزه هم شاهد تشدید این هجمه های تبلیغاتی توسط این شبکه ها و رسانه های معاند و دشمنان ملت و جمهوری اسلامی هستیم.

ماموستا شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه باید تمام تهمیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان در شهرستان مریوان مهیا باشد، گفت: دشمنان انقلاب به ویژه گروهک ها حساب ویژه ای بر روی عدم حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان باز کرده اند که مردم نباید فریب این توطئه گران را بخورند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه گروهک ها با اعمال غیرانسانی خود بارها نشان داده اند که تنها قاتلین فرزندان و جوانان این مرز وبوم هستند نه طرفداران آزادی و ثبات، اظهار داشت: به تازگی هم تمام دنیا دید که دستان همین حامیان دروغین ملت کرد به خون ده ها جوان این بلاد آغشته گشت، آیا این پیام صلح و دوستی این گروهک هاست؟!.

امام جمعه مریوان در ادامه سخنان خود بیان کرد: ان شاء الله امسال به مانند سال های گذشته مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مریوان مشخص شده است و از مردم همیشه در صحنه این  می خواهیم که با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان بزنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha