پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موکب عسکریین(ع)

حوزه/ موکب امامین عسکریین(ع) این روزها در کنار عمود ۲۰۸ در مسیر پیاده روی اربعین خدمات فرهنگی و دینی خود را به زائران امام حسین(ع) ارائه می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی آغاز راهپیمایی عظیم زائران اربعین سیدالشهدا علیه السلام آستان مقدس امامین عسکریین (ع) در جانب فعالیت های خدمات رسانی و امنیتی و عمرانی خود این روزها خدمات دینی و فرهنگی و خدماتی خود را در مسیر راهپیمایی زائران اربعین در استان کربلا ارائه می کند.

موکب امامین عسکریین(ع) که این روزها در کنار عمود 208 در مسیر پیاده روی اربعین بنا شده شامل نمایشگاه آثار نفیس مربوط به آستان مقدس عسکریین(ع) و بقایای ارزشمند و جانسوز مربوط به حادثه منفجر ساختن مرقد مطهر توسط تروریست های وهابی است که در معرض دید زائران قرار داده شده تا روایتگر تحولات این مرقد نورانی و جنایت های دشمنان در این مکان آسمانی باشد و از سوی دیگر زائران و عاشقان اهل بیت با میزان سازندگی و زحمات صورت گرفته در حرم مطهر پس از آن انفجار تروریستی آشنا شوند.

از دیگر فعالیت های موکب آستان مقدس عسکریین(ع) در مسیر اربعین، برپایی محافل قرآنی و تصحیح قرائت حمد و سوره و برپایی مجالس سخنرانی دینی و نمایشگاه عکس است که با استقبال زائران و شخصیت های دینی و حوزوی نیز روبرو شده است.

موکب عسکریین(ع)

موکب عسکریین(ع)

موکب عسکریین(ع)

موکب عسکریین(ع)

موکب عسکریین(ع)

موکب عسکریین(ع)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha