چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و با حضور مردم هم تداوم یافته و روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی همچون خورشیدی فروزان بوده و دستاوردهای آن به جهانیان می‌رسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بیداری ملت‌ها با انواع کیش‌ها، آیین‌ها، ادیان، مذاهب و قومیت‌ها را در پی داشت، افزود: انقلاب اسلامی پس از نهضت رسول خدا (ص) در صدر اسلام، موفق‌ترین انقلاب‌ها در نابودی و از بین بردن تاج و تخت ظلم، استکبار و طاغوتیان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و با حضور مردم هم تداوم یافته و روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود، اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به مثابه یک موجود زنده و رونده است که این موجود زنده وقتی بارور شود و شاخ برگ پیدا کند نیازمند آبیاری است و حضور مردم به‌منزله آبیاری انقلاب است، به‌گونه‌ای که هرچه حضور مردم در صحنه‌ها بیشتر باشد این انقلاب اسلامی پر شاخ و برگ‌تر خواهد شد.

به گفته وی این حضور پرشور مردم در صحنه‌ها در طول تاریخ ثابت شده که این خود نشانگر علاقه زیادی است که مردم به حفظ و پایداری این انقلاب دارند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: با توکل به خدا و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) مردم ما همیشه و در همه صحنه‌ها با حضور آگاهانه خود این وحدت، همدلی و دل‌بستگی خود به نظام را به گوش همه جهانیان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌رساندند.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مردم برای حفظ این انقلاب و آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به اقتدار جمهوری اسلامی و این نظام می‌افزاید و مؤثرترین عنصر تأثیرگذار در یک نظام به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین گفت: در واقع حضور در مراسم و راهپیمایی‌های انقلابی تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گران‌قدر انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha