چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضور بانوان در ورزشگاه ها

حوزه/ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بیانه ای صادرکرد.

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بدین شرح است:

 موضوع حضور بانوان در ورزشگاها دارای پیشینه ای نسبتا طولانی است که از بدو طرح با نقد و نظرهای متفاوت و درعین حال با مخالفت صریح بسیاری از مراجع عظام تقلید،کارشناسان مذهبی مواجه بوده است.

بدیهی است طرح مجدد و هر گونه زمینه سازی برای چنین موضوعی مغایر مصلحت و خلاف موازین می باشد تا چه رسد به حرکت های خزنده از جمله حضور محدود بانوان در ورزشگاه ها که متأسفانه علیرغم توصیه های ناصحانه علماء و متدینین هر از چند گاه اتفاق می افتد.

 از جمله حضور تعدادی از زنان در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه فوتبال در 24 مهرماه جاری موجب نگرانی و اعتراض جمعی از متدینین گردیده که مراجعات و تماسهای جمعی از هموطنان وهمشهری های عزیز قمی منعکس کننده آن است.

ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر قم، ضمن تأکید بر مخالفت این گونه رفتارها باشرع مقدس و اعلام مراتب مخالفت از مسئولان ذی ربط درخواست رسیدگی و اقدام قاطع در جهت عدم تکرار اینگونه موارد را دارد.

شایسته است مسئولان محترم اداره کل ورزش و جوانان قم مراتب اعتراض و نارضایتی همشهریان گرامی را به مقام محترم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ابلاغ و نتیجه را رسما به این ستاد منعکس نمایند.

محمد رضا آشتیانی

قائم مقام رئیس و دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قم

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha