جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ یوسف جربوع از رهبران معنوی طایفه دروز

حوزه/ شیخ یوسف جربوع گفت: عملیات آزادسازی افراد ربوده شده از استان سویداء توسط داعش با نظارت دولت سوریه در جریان است و ما امیدواریم تمام افراد ربوده شده هرچه زودتر از دست داعش آزاد شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یوسف جربوع از رهبران معنوی طایفه موحدان دروز لبنان گفت: عملیات آزادسازی افراد و کودکان ربوده شده از استان سویداء توسط داعش با نظارت دولت سوریه در جریان است و ما امیدواریم تمام افراد ربوده شده هرچه زودتر از دست داعش آزاد شوند و تلاش ها در این زمینه ادامه دارد.

برخی مسئولان مذاکره کننده نیز در این زمینه گفتند که مردم سویداء در این مذاکرات شرکت نداشته اند و سالم ناصیف از فعالان سیاسی سوری نیز گفته که اسرایی که این بار آزاد می شوند دومین گروهی هستند که طبق توافق ما آزاد می شوند و در مقابل، قرار است به تروریست ها اجازه داده شود با سلاح های سبک خود از تلال الصفا به دیرالزور منتقل شوند و پس از رسیدن عناصر داعش به آخرین سنگر خود عملیات آزادسازی اسرای سوری و ایرانی و برخی مجاهدان حزب الله از دست آنها آغاز می شود.

یکی از منابع سوری در سویداء نیز گفته که تعداد عناصر داعش که طبق این توافق به دیرالزور می روند 1500 نفر است، اما باید مراقب بود چون برخی عناصر محلی داعش در سویداء باقی می مانند و این می تواند برای شهروندان عادی مشکل ساز باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha