شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابطحی

حوزه/نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش مفاد کنوانسیون های مرتبط با FATF یک نوع خود تحریمی است که باعث فشار بیشتر بر نظام اسلامی شده، جریانی بیماردل سعی دارد با بالا بردن نارضایتی عمومی، قصد ایجاد تقابل مردم با حاکمیت را در سر می پروراند که ان شاالله با هوشیاری و صبر انقلابی مردم، این توطئه خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خمینی شهر، سید جواد ابطحی،پیش از ظهر امروز  درجلسه روشنگری و بررسی مسائل سیاسی که در جمع نمازگزاران پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب شهرستان خمینی شهر برگزار شد،  پیرامون بررسی کارگروه FATF  و کنوانسیون های مرتبط با آن و علل تصویب آن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مایه تاسف و نگرانی است که دولت و نمایندگان مجلس با داشتن تجربه پذیرش برجام دوباره به دنبال تصویب قراردادهایی هستند که هم از نظر شروط و الزامات آن و هم از نظر بی تعهدی دست اندرکاران آن نتیجه ای جز خسارت و ذلت ندارد، شتاب و اصرار وجود دارد.

وی افزود: وقتی در دولت تدبیر و امید، اراده و تدبیری برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد، فرافکنی کرده و راه حل مشکلات را پذیرش معاهدات خارجی می دانند تا با این روش، ناکارآمدی خود را مخفی کنند.

نماینده  مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: پذیرش مفاد کنوانسیون های مرتبط با FATF یک نوع خود تحریمی است که باعث فشار بیشتر بر نظام اسلامی شده، براین اساس چنین به نظر می رسد جریانی بیماردل با این شیوه و با بالا بردن نارضایتی عمومی، قصد ایجاد تقابل مردم با حاکمیت را در سر می پروراند که ان شاالله با هوشیاری و صبر انقلابی مردم، این توطئه خنثی خواهد شد..

 
وی گفت: تاکید دولت بر داشتن حق تحفظ در این قراردادها، خلاف واقع است؛ چرا که تفسیر و اجرای مفاد آن قراردادهای زیانبار بوسیله خود نظام سلطه صورت می گیرد که از ابتدا قصدشان با تحمیل این معاهدات به بن بست کشاندن نظام دینی و ولایی است.

ابطحی خاطرنشان کرد: از  ۴۱ توصیه و بندهایfatf دو مورد کنوانسیون است که به یکی از آن موارد، پالرمو گفته می شود و یکی هم cft که خود این معاهده ۹ پیوست دارد واز موارد آن کمک مالی به تروریسم است از جمله دیگر موارد این است، کسانی که تحریم امریکا هستند معامله با آنها جایز نیست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha