پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مدارس علمیه استان به سمت و سوی انجام کارهای جهادی حرکت کرده اند،گفت: تشکیل گروه جهادی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و انجام کارهای جهادی در روستاها و شهرها در راستای محرومیت زدایی نمونه ای از این کارها است و این عمل در دیگر مدرس علمیه استان هم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام رضا خدری، امروز در جلسه با طلاب و مسئولان اردوهای جهادی با تقدیر از تلاش جهادگران گفت: اصل این کار خوشحال کننده و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مدارس علمیه استان به سمت و سوی انجام کارهای جهادی حرکت کرده اند اظهار داشت: تشکیل گروه جهادی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و انجام کارهای جهادی در روستاها و شهرها در راستای محرومیت زدایی نمونه ای از این کارها است و این عمل در دیگر مدرس علمیه استان هم در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه استان باید به سمت کارهای جهادی و انجام خدمات اجتماعی سوق داده شوند و کارهای فرهنگی در اردوهای جهادی بایستی در حاشیه فعالیت های اجتماعی قرار گیرد.

حجت الاسلام خدری افزود: عموم مردم علاقه دارند که یک روحانی یا طلبه ای بتواند به آنها خدمتی را ارائه دهد همچون در سال های گذشته هم علما و بزرگان حوزه علمیه این خدمت اجتماعی را به مردم می کردند از این رو هرچه این خدمات اجتماعی بیشتر باشد در ذهن مردم ماندگارتر خواهد بود.

ذوالفقار عباسی فر هم در این نشست با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر انجام کارهای جهادی اظهار داشت: امروز بیش از 105 گروه جهادی محله محور در استان بوشهر فعالیت می کند و به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه گروه های جهادی در دور دست ترین نقاط استان فعالیت جهادی انجام داده اند افزود: نتیجه کار جهادی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم و خدمت به نظام مقدس اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha