پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی فاطمی پور

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی گفت برخی در داخل کشور همسو با دشمنان خارجی، مردم را از برنامه های آمریکا ترسانده و همواره در تلاش هستند که با ترساندن مردم، ایران اسلامی را از ارزش های والای خود دور کنند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به عهد شکنی های آمریکا، اظهار داشت: سیر دشمنی آمریکا از گذشته وجود داشته و مربوط به امروز نیست.

وی ادامه داد: آمریکا با کمک به کشورهای مخالف ایران و پهن کردن تله مذاکرات گوناگون در مواجهه با ما همواره به دنبال سهم خواهی از منافع کشور ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام فاطمی گفت: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا با دخالت های گسترده در امور کشور قصد داشت تا ایران را به عنوان ابزاری در جهت فشار و سرکوب سایر کشورها در منطقه خاورمیانه قرار دهد، اما با پبروزی انقلاب اسلامی، مدل آمریکایی کردن ایران اسلامی به هم خورد و آن ها از برنامه ایجاد خاورمیانه جدید نا امید شدند، از این رو درصدد دشمنی با این سد مستحکم برآمدند.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان ابراز داشت: آمریکا با حمایت از صدام، پروژه ایران و اسلام هراسی، تلاش برای ایجاد اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی و در نهایت تحریم های ظالمانه در صدد نابودی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل امروز به ابزاری برای اجرای برنامه های ظالمانه آمریکا تبدیل شده و از رسالت خود که دفاع از مظلوم و ظالم بوده بسیار فاصله گرفته است.

حجت الاسلام فاطمی تبیین کرد: برخی در داخل کشور همسو با دشمنان خارجی، مردم را از برنامه های آمریکا ترسانده و همواره در تلاش هستند با ترساندن مردم، ایران اسلامی را از ارزش های والای خود دور کنند.

وی در پایان افزود: با هوشیاری و درک به موقع مردم و مسئولان همچون گذشته می توان از سد همه مشکلاتی که به ظاهر دشوار بوده، به سلامت گذر کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha