جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانی گیلان

حوزه/ در جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان، مسئول بسیج طلاب استان و مدیر حوزه علمیه گیلان، درخصوص جزئیات برگزاری یادواره های شهدای غرب و مرکز استان بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گیلان، صبح امروز جلسه ای با حضور حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان، حجت الاسلام قنبرخواه مسئول بسیج طلاب استان گیلان و حجت الاسلام انصاری مدیر حوزه علمیه گیلان، برگزار و  درخصوص جزئیات برگزاری یادواره های شهدای غرب و مرکز استان بحث و تصمیم گیری شد.

در این جلسه حاضرین ابتدا در رابطه با نقاط ضعف و قوت اجرای یادواره شهدای روحانی و طلبه شرق گیلان که ۱۱مهر ماه در آستانه اشرفیه به انجام رسید تبادل نظر کردند.

در همین راستا مقرر گردید تا یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان ۲۳ آبان ماه در مسجد ولیعصر(عج) بالامحله شهرستان فومن (ساعت ۱۵ عصر) و یادواره شهدای روحانی و طلبه مرکز استان نیز  ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۰صبح مصادف با سالروز روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی در مسجد سلیمانداراب رشت و در جوار مزار آن شهید برگزار گردد.

همچنین برنامه ریزی جهت دانش افزایی علمی روحانیون و طلابی که در طرح های صالحین مشغول به فعالیت هستند از جمله دیگر مسائلی بود که حاضرین در این جلسه در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha