پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تاریخ بشریت به عینه نشان داده است که راه درست و صراط مستقیم همیشه دشمن خود را داشته و خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در جمع فعالان فرهنگی استان کردستان اظهار داشت: تاریخ بشریت به عینه نشان داده است که راه درست و صراط مستقیم همیشه دشمن خود را داشته و خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تاکید کرد: به همین منظور  اگر تاریخ انبیا الهی، ائمه اطهار و دیگر بزرگان دین را مطالعه کنیم همیشه می بینیم که گروهی مشرک و بی دین در مقابل آنان صف آرایی کردند که نمونه بارز این صف آرایی کفر در برابر حق، در صحرای کربلا اتفاق افتاد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان امروز همچنان دشمنی اجدادشان را با خود به همراه دارند، گفت: روزگاری که دشمنان اسلام در مقابل دین خدا قرار می گرفتند در ظاهر به سر آمده است، امام هم اکنون فرزندان ناخلف همان دشمنان دین خدا در پوستینی دیگر و با اسباب و امکانات جدیدتر در حال مبارزه علیه دین خدا می باشند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین خدا فروگذار نیستند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: امروز هم که بحث جهانی اربعین حسینی در دنیا مطرح است، دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت علیهم السلام با روش و انحای مختلف در مقابل این جریان حق طلب قرار گرفته اند و نمونه دشمنی آنان شبهاتی است که در شبکه های ماهواره های و یا فضای مجازی توسط همین کینه توزان وحدت جهان اسلام منتشر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: لذا در این زمانه که به عصر ارتباطات معروف می باشد و در کمترین زمان ممکن می توان یک مطلب را به سراسر جهان مخابره کرد، وظیفه ما صدچندان شده است و باید در مسیرمان بسیار هوشمندانه و با درایت حرکت کنیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: لذا برای مقابله با شبکه ها و رسانه های معاند انقلاب و اسلام نیازمند ورود همه افراد جامعه و به ویژه نهادهای فرهنگی و امنیتی به میدان مبارزه جنگ نرم هستیم تا ان شاء الله این توطئه دشمنان نیز به مانند دیگر دسیسه های آنان خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha