سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین از استقرار کامل موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه استان در کربلای معلی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس افشار، در جمع مدیران واساتید حوزه علمیه قزوین، در رابطه با استقرار موکب حوزه علمیه قزوین در کربلای معلی، گفت: موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه علمیه قزوین با بیش از 55 خادم عاشق سالار شهیدان مشغول پذیرایی از زائرین پیاده اربعین حسینی را خواهند داشت و طبق برنامه ریزی، برای بیش از 2000 نفر اسکان در سه طبقه سرپوشیده خواهیم داشت.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این موکب امسال پزشک متخصص گوش و حلق و بینی نیز حضور دارد و خدمات پزشکی را به زائرین پیاده اربعین ارائه می دهد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برای زائرین پیاده اربعین حسینی که به اتفاق خانواده و با وسیله نقلیه شخصی به این سفر خواهند آمد تسهیلات ویژه ای نیز در نظر گرفته خواهد شد.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: در جوار این موکب، پارکینگ اختصاصی بر ای زائرین نیز در نظر گرفته شده است .

حجت الاسلام افشار از برنامه های حوزه علمیه قزوین در این موکب بیان کرد: ویژخه برنامه های فرهنگی از جمله عزاداری و سخنرانی با حضور مبلغین حوزه علمیه قزوین و قم برای زائرین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha