جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بررسی بایدها و نبایدهای تبلیغ بین‌الملل در مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ نشست بررسی بایدها و نبایدهای تبلیغ بین‌الملل، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست بررسی بایدها و نبایدهای تبلیغ بین‌الملل، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های آموزشی و دوره‌های تبلیغی برگزار شده در این مدرسه پرداخت و گفت: مدرسه علمیه الغدیر اهواز، یکی از مدارس شاخص کلان‌شهر اهواز است که کلیه دروس در آن به‌صورت عربی تدریس می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تعدادی از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه به عراق جهت تبلیغ، اظهارداشت: با توجه به اینکه طلاب این مدرسه علمیه به زبان عربی تسلط کامل داشته و در زمینه تبلیغ بین‌الملل تبحر خاصی پیدا کرده‌اند، مدیریت این مدرسه، در چند نوبت طلاب را به کربلای معلا جهت تبلیغ اربعینی اعزام می‌کند.

نگاه مردمان کشورهای اسلامی به عملکرد حوزه‌های علمیه

همچنین در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، با تأکید بر اینکه «امروزه نگاه مردمان کشورهای اسلامی به عملکرد حوزه‌های علمیه است»، اظهارداشت: به فضل الهی امروز با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های سیاسی، نظامی و علمی در کشور ایجاد شده است که این مهم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی، با بیان اینکه روحانیت حوزه‌های علمیه باید دستاوردهای انقلاب را در عرصه بین‌الملل برای ملت‌های دیگر تبیین کنند، گفت: حوزه‌های علمیه در تبیین اسلام ناب محمدی بیش از این می‌تواند ایفای نقش کرده و در فضای بین‌المللی مؤثرتر باشند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، مسئول ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، به‌صورت میدانی از روند ساخت فازهای بعدی ساختمان مدرسه علمیه الغدیر اهواز، مطلع شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha