چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمود خالقی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر ضرورت توجه به گروه‌های آموزشی در مدارس علمیه خواهران عنوان کرد: یکی از مسائلی که مورد توجه مدیر مرکز قرار دارد ، ایجاد گروه‌های آموزشی است و امیدوارم که استان‌ها و مدارس نیز به این مسئله توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ محمود خالقی در نشست برخط، با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران، به بیان توضیحاتی در خصوص ضرورت ارتباط مرکز مدیریت با مدیران استانی و مدارس پرداخت و بر استفاده از نظرات و تجربیات استان‌ها تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به مسئله رفع تعارض بخشنامه‌ها در امور اجرایی گفت: در حال حاضر افرادی از مرکز برای پیگیری‌ بخشنامه‌های ارسالی به استان‌ها انتخاب شده اند و بخشنامه‌های ارسالی به استان‌ها را رصد می‌کنند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با با تأکید بر ضرورت توجه به گروه‌های آموزشی در مدارس علمیه خواهران عنوان کرد: یکی از مسائلی که مورد توجه مدیر مرکز قرار دارد و به آن توجه دارند، ایجاد گروه‌های آموزشی است و امیدوارم که استان‌ها و مدارس نیز به این مسئله توجه داشته باشند.

وی به بیان توضیحاتی در خصوص سامانه آموزش پرداخت و گفت: در حال حاضر سامانه جدید آموزش به صورت آزمایشی فعال شده و در تلاش هستیم در نیم‌سال دوم از این سامانه به صورت رسمی رونمایی شود تا شاهد مشکلات سامانه‌ای کمتری باشیم.

خالقی همچنین به تشریح ضرورت توجه به ۶ ساعت الزامی طلاب پرداخت و گفت: طلاب علاوه بر ساعت‌های آمزوشی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، باید ۶ ساعت به صورت الزامی در مدرسه حضور داشته باشند و برنامه‌ریزی این ۶ ساعت بر عهده مدارس است.

گفتنی است: در پایان این نشست خالقی به سوالات مدیران استانی و مدارس در خصوص مسائل مختلف حوزه‌های علمیه خواهران پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha