سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه پاسارگاد

حوزه/ امام جمعه پاسارگاد گفت: از مسئولان دولتی انتظار داریم که نسبت به زائران اربعین حسینی حمایت بیشتری داشته باشند و ارز دولتی در اختیار آنان قرار دهند.

حجت الاسلام محمد پردل در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به اینکه مردم بیش از ۴۰ کشور در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، اظهار داشت: اربعین حسینی فرصت مناسبی برای تجمع شیعیان و علاقمندان به اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام مسلمین موجب قدرت اسلام می شود، افزود: اربعین حسینی فعالیتی زینبی است که در واقع نماد اسرای کاروان عاشورا به شمار می رود.

امام جمعه پاسارگاد با اشاره به اینکه دشمنان سعی در ناامن کردن کشورهای اسلامی دارند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون نیز شایعات بسیاری در خصوص زوار عراقی که به زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) می‌آیند به راه انداختند که صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد از بین بردن اتحاد و انسجام مسلمانان هستند و از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و مجازی سعی در تفرقه افکنی دارند.

حجت‌الاسلام پردل ابراز کرد: از مسئولان دولتی انتظار داریم که نسبت به  زائران اربعین حسینی حمایت بیشتری داشته باشند و ارز دولتی در اختیار آنان قرار دهند.

وی در پایان گفت: هرچند مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با شور و شوق مضاعفی در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند و این انتظار نیز از مسئولان است که توجه بیشتری به زائرین داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha