پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مسئول ارتباطات و بین‌الملل حوزه با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، در راستای بررسی ظرفیت‌های استان خوزستان در عرصه تبلیغ بین‌الملل، با آیت الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه در جریان سفر 2 روزه خود به خوزستان، با آیت الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه اهواز، با ذکر ظرفیت‌های گسترده حوزه علمیه استان در عرصه تبلیغ بین‌الملل، اظهارداشت: پس از مشاهده فعالیت گسترده دشمن در خصوص ترویج فرق ضاله، اقدام به راه‌اندازی مدارس علمیه در نقاط محروم خوزستان کردیم، اما این ابتدای راه بود و با وجود ظرفیت‌های حوزه علمیه نجف و تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان ایران و عراق، شعبه‌ای از مدارس علمیه خوزستان را در نجف به راه انداختیم.

ظرفیت‌های بالای خوزستان در عرصه تبلیغ بین‌الملل

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، در این نشست با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان به لحاظ فعالیت‌های تبلیغی، یکی از حوزه‌های برتر کشور است، گفت: هم‌مرزی خوزستان با کشور عراق، یک ظرفیت بالقوه است که اگر بتوانیم سازوکاری مشخص برای آن تعریف کنیم، می‌توانیم این ظرفیت‌ها را بالفعل کرده و به صورت منسجم و هدفمند، فعالیت‌های تبلیغی را توسعه داد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، با تأکید بر اینکه تلاش مجموعه بین‌الملل حوزه، تقویت حوزه‌هایی همچون خوزستان برای ورود به عرصه تبلیغ بین‌الملل است، تصریح کرد: إن شاءالله برنامه‌های ویژه‌ای را برای تقویت حوزه علمیه خوزستان و ورودش به عرصه تبلیغ بین‌الملل در نظر گرفته‌ایم.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha