پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با بیان این که آل سعود با قتل جمال خاشقچی چهره جنایت کارانه خود را به جهانیان نشان داد، گفت: امروز دنیا به رویکرد واقعی رژیم آل سعود در برابر منتقدان خود پی برده است.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به قتل روزنامه نگار عربستانی توسط رژیم آل سعود در کنسولگری این کشور در ترکیه، این اقدام سعودی را نشان از خوی وحشی گری آنها دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آل سعود با این اقدام جنایت کارانه خود چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد، افزود: امروز دنیا به رویکرد واقعی رژیم آل سعود در برابر منتقدان خود پی برده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که امروز دنیا به چهره واقعی آل سعود پی برده، خاطرنشان کرد: این رژیم سفاف و جنایت کار در این سال ها خود را پشت پرده ای پنهان کرده بود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که طینت و چهره واقعی سعودی در قضیه قتل خاشقچی کاملاً نمایان شد، تصریح کرد: امروز جامعه جهانی در این خصوص از آل سعود مطالبه می کند و این مسأله مهمی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که آل سعود امروز در باتلاقی که خود آن را به وجود آورده، فرو رفته، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار برای بیرون آمدن از این باطلاق دست به دامان آمریکایی ها شده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که جنایت های چند سال اخیر آل سعود در یمن بر کسی پوشیده نیست، افزود: این رژیم بیش از دو سال است که شبانه روزی مردم بی گناه یمن را قتل و عام می کند.

وی با اشاره به این که آل سعود در سال های های همواره تلاش کرده با دلارهای نفتی منطقه را ناامن و به آشوب بکشد، بیان داشت: گسترش گروه های تروریستی تکفیری در منطقه با حمایت های عقیدتی و مالی آل سعود صورت گرفته است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که سعودی ها باید بدانند که حکومت آنها رو به پایان است، خاطرنشان کرد: با چنین اقدامات جنایت کارانه ای از سوی این رژیم کشورهای جهان خطر تررویسم را بیشتر درک می کنند.

وی با اشاره به این که آل سعود تحمل پذیرش مخالف را نداشته است و به همین دلیل این روزنامه نگار را به طور فجیعی به قتل رسانده، تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده جامعه جهانی در برابر این اقدام ضد انسانی و جنایت کارانه آل سعود از این رژیم دیکتاتور مخوف مطالبه کند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که متأسفانه آمریکایی ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی این افتضاح سیاسی رژیم آل سعود هستند، خاطرنشان کرد: کشورهای جهان باید با قدرت این جنایت آل سعود را محکوم کنند و این کشور را به دلیل چنین اقدام ضد انسانی مؤآخذه کنند.

وی با اشاره به این که آل سعود هیچ بویی از انسانیت نبرده است، تصریح کرد: جنایت هایی که در سال های در منطقه خاورمیانه صورت گیرد نتیجه حمایت های گسترده رژیم سعودی از گروه های تروریستی و تکفیری منطقه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha