جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا

حوزه/ فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همه بسترها برای تردد زائران مهیا شده، تصریح کرد: بحمدلله امنیت بسیار خوبی در مرزهای مشترک برقرار و تاکنون هیچ مورد ناامنی گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از قرارگاه اربعین ناجا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز «چذابه» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سراسر ایران اسلامی میزبان زائران هستند، اظهارداشت: امروز اتباع خارجی از افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ازبکستان وارد کشور می شوند که آنها را نیز استقبال و بدرقه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بالاترین وحدت بین ملت و دولتمردان ایران اسلامی و عراق را شاهد هستیم، ادامه داد: روز گذشته نشست های مختلفی را در نقطه صفر مرزی مهران با مقامات ارشد این کشور برگزار کردیم.

این مقام ارشد انتظامی به انجام عملیات مشترک میان ایران اسلامی و عراق اشاره و بیان کرد: امروز مفهوم قرارگاه عملیات مشترک در ادبیات نظام  در مرزهای مشترک ایران و عراق جاری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همه بسترها برای تردد زائران مهیا شده است، تصریح کرد: بحمدلله امنیت بسیار خوبی در مرزهای مشترک برقرار و تاکنون هیچ مورد ناامنی گزارش نشده است.

وی عنوان کرد: همه دستگاه های کشوری، پایانه ها، گمرک، راهداری ها، استانداری، فرمانداری و رسانه، عملیات مشترکی را مدیریت و در نتیجه رضایت مندی در چهره زائران و خادمان به خوبی قابل مشاهده است.

سردار رضایی با اشاره به عبور خوب زائران از مرزها و ابراز امیدواری از استمرار این وضعیت خبر داد و گفت: روز گذشته 100 هزار نفر از مرز مهران عبور و تعدادی از زائران نیز از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: در این ایام، زائران قوانین و مقررات را رعایت کردند و امروز دیگر هیچ کسی اصرار بر عبور بدون ویزا یا غیرمجاز ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha