پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنوانسیون FATF

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی گفت: باید به صراحت گفت که FATF و لایحه CFT همان تروریست اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی و کشورهای حامی جبهه مقاومت است، لذا مسئولان ارشد نظام باید به دقت این نقشه جدید، پیچیده و به ظاهر قانونی دشمنان را رصد کنند و اجازه ندهند کوچکترین امتیازی به پی ریزان این ترفند اقتصادی که ماهیتی کاملا استعماری دارد، برسد.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه جریان های بسیاری با اهداف مختلفی در منطقه به دنبال انزوای جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز تقویت جبهه مقاومت و در مقابل آن به قهقرا رفتن گروهک های تروریستی در منطقه، دشمنان جهان اسلام را به شدت منزوی و عصبانی کرده است.

این استاد حوزه عنوان کرد: فشارهای اقتصادی بی سابقه در قالب تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی بر ایران و حامیان جبهه مقاومت یکی از سیگنال های تضعیف موقعیت دشمنان در منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحمیل قطعنامه ها و... که همگی جنبه و ماهیت سیاسی دارند یکی از راههای تحت فشار دادن جمهوری اسلامی برای کوتاه آمدن از آرمان های خود است، گفت: آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و... برای انزوای ایران دست به هر ترفندی زده و می زنند و کنوانسیون های مانند FATF که این روزها بر کشورهایی همانند جمهوری اسلامی تحمیل می شود، نشان از شکست استراتژیک آنان در خواسته های بلندمدتشان دارد.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: دشمنان قائده بازی را به جمهوری اسلامی و کشورهای حامی جبهه مقاومت آشکارا باخته اند، لذا با این ترفندها می خواهند بخشی از شکست های خود را در منطقه و جهان جبران کنند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: باید به صراحت گفت که FATF  و لایحه CFT همان تروریست اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی و کشورهای حامی جبهه مقاومت است، لذا مسئولان ارشد نظام باید به دقت این نقشه جدید، پیچیده و به ظاهر قانونی دشمنان را رصد کنند و اجازه ندهند کوچکترین امتیازی به پی ریزان این ترفند اقتصادی که ماهیتی کاملا استعماری دارد، برسد.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه سخنان خود به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی امسال از چند جنبه نسبت به گذشته حال و هوای دیگری دارد، اول اینکه اجتماع بزرگ امسال مقارن با شکست تروریست ها در منطقه می باشد و ثانیا اینکه اربعین امسال و نمایش اقتدار مسلمانان پیام های ویژه ای برای سران کشورهای مستکبر دارد.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی میلیونی عاشقان اهل بیت علیهم السلام در اربعین امسال، جایگاه عربستان در منطقه و جهان اسلام را به شدت تضعیف می کند، بیان داشت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی که چندین برابر بیشتر از مناسک حج می باشد می تواند این پیام را به جهان اسلام مخابره کند که پایان خادمیت دروغین آل سعود بر خانه خدا به پایان رسیده است.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه این هفته ها روزی نیست که بر طبل رسوایی آل سعود و وهابیت کوبیده نشود، گفت: رسانه های جهان به صورت منظم روزانه بخشی از اخبار خود را بر رسوایی هایی آل سعود و محمد بن سلمان اختصاص داده اند. قتل فجیع «خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سیاست های نادرست آل سعود، رسوایی های اخلاقی و مالی محمد بن سلمان و... تنها گوشه ای از اضمحلال آل سعود در این روزهاست که با توجه به این روند باید به زودی منتظر و مترصد انزوای سعودی ها در جهان و حتی خاورمیانه باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha