پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تحریم انتخابات پارلمان بحرین

حوزه/ مردم مناطق مختلف بحرین با صدور بیانیه های جداگانه ضمن اعلام تحریم انتخابات صوری پارلمان بحرین، بر همراهی خود با علمای بحرین تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مردم مناطق مختلف بحرین با صدور بیانیه های جداگانه ضمن اعلام تحریم انتخابات صوری پارلمان بحرین بر همراهی خود با علمای بحرین تاکید کردند.

در این زمینه مردم منطقه مصلی با صدور بیانیه ای تاکید کردند ما در کنار علما و انقلابیون بحرینی انتخابات پارلمان و شهرداری ها را تحریم کرده از عموم مردم می خواهیم از شرکت در این انتخابات خودداری کنند.

مردم مصلی تاکید کردند: با توجه به فقدان دموکراسی و نقش نداشتن مردم در روند سیاسی کشور و بی اعتنایی دستگاه حاکم به خواسته های سیاسی و امنیتی مردم و فقدان عدالت و مساوات میان شهروندان کشور و نیز به خاطر خودداری رژیم مستبد حاکم بر بحرین از مذاکره و گفتگو با مردم و در پیش گرفتن روند امنیتی و کشتار ظالمانه فرزندان بحرین و اعدام و شکنجه انقلابیون و بازداشت هزاران نفر از جوانان و رهبران سیاسی به خاطر اظهار نظرهای سیاسی آنها و به خاطر بسته شدن و تعطیلی تمام جمعیت های سیاسی و چسباندن اتهام های تروریستی به آنها؛ ما انتظار نداریم پارلمان آینده، که مردم نمی توانند نماینده ای در آن داشته باشند، بتواند نقشی در حمایت از مردم و مجازات مفسدان و جنایتکاران داشته باشد و از این رو اعلام می کنیم که در کنار علما و انقلابیون بحرینی این انتخابات را تحریم می کنیم.

مردم مصلی همچنین از سایر توده های مردم نیز خواستند این نظام دیکتاتوری و مستبد را به رسمیت نشناخته و در انتخابات شرکت نکنند و به پارلمانی که فاقد تایید قانونی و شرعی است، اعتبار نبخشند.

پارلمان بحرین از آغاز تاسیس خود نامشروع بوده است

مردم بلاد قدیم بحرین نیز با صدور بیانیه ای ضمن تحریم انتخابات آیند تاکید کردند: ما به شدت با این پارلمان نامشروع و ضد مردمی مخالفیم.

در این بیانیه آمده است: در زمانی که ظلم و ستم و اهانت های نظام علیه مردم رو به افزایش است شاهد هستیم که همین رژیم از طریق رسانه های وابسته به خود بر بوق مشروعیت انتخابات می دمد و شهروندان را برای رونق بخشیدن به این انتخابات به تهدید شهروندان روی آورده است.

مردم بلاد قدیم تاکید کردند: پارلمان بحرین از آغاز تاسیس خود نامشروع و همچون ابزاری در دست رژیم بود تا خواسته های خود را بر مردم تحمیل کند و امروز نیز با زبان تهدید و اهانت می خواهند مردم را وادار به شرکت در انتخابات کنند.

تهدیدها تاثیری بر اراده مردم ندارد

علاوه بر این مردم سهله شمالی نیز اعلام کردند ما در انتخابات پارلمان شرکت نمی کنیم و همچنان تا رسیدن به خواسته های خود به انقلاب ادامه می دهیم و سرکوب ها و بازداشت ها تاثیری در اراده ما ندارد.

اهالی سهله شمالی همچنین تهدید مردم از سوی رژیم بحرین برای شرکت در انتخابات را محکوم کرده و تاکید کردند این اقدامات تلاشی مذبوحانه و بی فایده از سوی رژیم است تا چهره سیاه و ظالم خود را مشروعیت ببخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha