پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی از اعلام فراخوان شرکت در سوگواره عکس اربعین حسینی ویژه اساتید، طلاب و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با توجه به اهمیت تبلیغ و نمایش شکوه و عظمت واقعه اربعین حسینی به جهانیان در نظر دارد سوگواره ای با موضوع «عکاسی اربعین» ویژه بانوان طلبه، اساتید و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار کند.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: عکاسی یکی از بهترین و فراگیرترین ابزارهای تبلیغ در رسانه‌های جمعی است و یک عکس بامحتوا، به تنهایی از چندین صفحه مقاله قدرت تأثیر گذاری بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: عکس بامحتوا، ثبت لحظه‌ای است که یک دنیا معنا و مفهوم به همراه خویش منتقل می‌کند و و ارتباطی که مخاطب با عکس برقرار می‌کند با هیچ هنر دیگری قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه عکاسی زبانی است که همگان در سراسر دنیا، قدرت فهم آن را دارند و می‌تواند بهترین صورت برای انتقال معانی باشد، گفت: شکوه واقعه اربعین حسینی، گستره عشق و شور و شعفی که از نور حضرت أباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در قلب زوار و خادمان حضرتش متجلی می‌شود، باید برای دنیا نمایان شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به فراخوان «سوگواره عکس اربعین»، بیان داشت: این سوگواره در دو بخش عکاسی با دوربین و عکاسی با تلفن‌های همراه برگزار می‌شود و هر فردی می‌تواند در یکی از این دو زمینه شرکت کند.

حجت‌الاسلام تهرانی مهلت ارسال آثار در این سوگواره را تا ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و ادامه داد: افراد می‌توانند به سامانه سوگواره عکس اربعین به نشانی http://farhangi.jz.ac.ir که در ایام اربعین حسینی فعال می‌شود، مراجعه کرده و با توجه به شرایط ثبت عکس در این سامانه، حداکثر پنج عکس را که توسط خودشان ثبت شده، ارسال کنند.

وی یادآور شد: دو پیش‌نشست در راستای آموزش عکاسی با موبایل برای عموم طلاب در خوابگاه و آموزشگاه برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق این پیش‌نشست‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه سوگواره عکس اربعین روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه در تالار بیداری اسلامی برگزار می شود، عنوان کرد: در این مراسم، نفرات برگزیده هر بخش و عکاس‌های شایسته تقدیر با جوایز ارزنده به همراه تندیس سوگواره و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha