پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سرهنگ حسین جعفری

حوزه/ رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته هر استراتژی اعم از نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ... را علیه انقلاب به کار گرفتند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که تنها استراتژی برای منفعل کردن انقلاب، هجمه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سرهنگ حسین جعفری، امروز در نشست بررسی آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی که با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما، اظهار کرد: واقعیت این است که آسیب‌های اجتماعی با انسان زاده می‌شود و در تمام جوامع وجود دارد؛ منتها آسیب‌های هر جامعه با جامعه دیگر متفاوت است.

وی با بیان اینکه با وجود تفاوت آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه، برخی از آسیب‌ها در تمام جوامع یکسان هستند، ادامه داد: یکی از آسیب‌های یکسان در جوامع مختلف آسیب‌های ناشی از فضای مجازی است.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: اکنون فضای حقیقی با مجازی یکی شده و بسیاری از امور حقیقی در فضای مجازی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به‌صورت جدی و کاملاً آگاهانه برای فضای مجازی فعالیت می‌کند، اضافه کرد: بسیاری از سرورهای فضای مجازی ما در داخل کشورهای بیگانه قرار دارند ازاین‌رو باید با احتیاط به این فضا ورود کنیم.

سرهنگ جعفری ادامه داد: باید این‌گونه تصور کنیم که نخستین بار است وارد جنگلی مه‌آلود می‌شویم، باید در این جنگل آگاهانه قدم برداریم و مراقب باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان در 40 سال گذشته از انقلاب و نظام اسلامی هر استراتژی اعم از نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ... را به کار گرفتند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که تنها استراتژی برای منفعل کردن انقلاب، هجمه فرهنگی است.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: ورود به بحث مدلینگ، هجمه به حجاب، سبک زندگی اسلامی، عاشورا، ایجاد شبهه‌ها و ... همه در راستای تهاجم فرهنگی دشمن برای منفعل کردن انقلاب اسلامی است، ازاین‌رو باید همه هوشیار بوده و نقش خود را در راستای جلوگیری از این تهاجم به‌درستی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha