پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی-مدیر حوزه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به سربازان حضرت ولیعصر(عج) بسیار ارزشمند است، گفت: باید از همه توان و ظرفیت برای خدمت به طلاب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جمع کارکنان این مدیریت با اشاره به این که حوزه علمیه محل تربیت و پرورش سربازان امام زمان(عج) است، گفت: به همین دلیل کار در مجموعه ای که متعلق آن حضرت است از ارزش بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که خدمت به سربازان حضرت ولیعصر(عج) بسیار ارزشمند است، افزود: باید از همه توان و ظرفیت مجموعه در جهت خدمت به طلاب استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه های علمیه در طول تاریخ مهم ترین پایگاه دفاع از دین و معارف اهل بیت(ع) بودند، گفت: امروز نیز این مراکز مهم علمی و دینی، علیرغم همه کمبودهای موجود مشغول انجام وظیفه و رسالت واقعی خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حوزه همواره مهم ترین و مطمئن ترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده، خاطرنشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی با پشتوانه حوزه و روحانیت و همراهی عموم ملت به پیروزی رسید و این حمایت ها همچنان به قوت خود باقی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات و کمبودها هیچ گاه مانع از انجام وظایف و رسالت های حوزه های علمیه نبوده است، تصریح کرد: حوزه امروز با برنامه ریزی مناسب در حال عمل به تکالیف خود در برابر اسلام و نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه ما باید به گونه ای تلاش و برنامه ریزی کنیم که خروجی کار ما مورد رضایت خداوند متعال و صاحب اصلی حوزه های علمیه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید طلابی تربیت و پرورش دهیم تا در جهت حفظ دین و انقلاب همواره دغدغه مند عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تقویت حوزه های علمیه را امری مهم و حائز اهمیت برشمرد و گفت: حوزه به عنوان مهم ترین مرکز پرورش عالمان و فرهیختگان دینی همواره نیازمند حمایت ویژه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که امروز باید تلاش ها و مجاهدت ها در حوزه چند برابر شود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن برای از بین بردن دین و انقلاب شبانه روزی تلاش می کند، ما نیز باید به گونه ای تلاش کنیم که اهداف دشمن هیچ گاه محقق نشود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha