جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحمانی فضلی ، وزیر کشور

حوزه/ رحمانی فضلی، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه، با اشاره به تبیین برنامه جامعه اربعین، گفت: وضعیت مرز چذابه نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه، ضمن تقدیر از تلاش خادمین اربعین برای تسهیل در روند عبور و مرور زائرین، گفت: فضای مرز چذابه نسبت به سال‌های گذشته مجهزتر شده، به‌طوری که نمی‌توان وضعیت امکانات مستقر شده امسال را با سال‌های گذشته مقایسه کرد.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: إن شاءالله در سال‌های آینده وضعیت مرزهای کشور بهتر از قبل شود، البته ایجاد فاصله بین محل استقرار موکب‌ها تا پایانه مرزی، اقدام مناسبی بوده که سبب تردد آسان زائران شده است.

رحمانی فضلی، یکی از مشکلات مردم و موکب داران در سال گذشته را تأمین آب شرب عنوان کرد و گفت: در سال جاری با استفاده از ۳ میلیارد تومان هزینه، توانستیم آب شرب را به این منطقه منتقل کنیم و در راستای تجهیز جاده‌های منتهی به مرزها نیز بیش از ۳۰ میلیارد ‌تومان هزینه شده است.

وزیر کشور، گفت: در برنامه‌ریزی جاری تصمیم داریم با افزایش امکانات در مرز چذابه، حجم عبور و مرور زائران از پایانه مرزی چذابه را افزایش دهیم.

رحمانی فضلی، از تبیین برنامه جامع اربعین خبرداد و گفت: همه اموری که لازم است برای تسهیل عبور و مرور زائران انجام شود، برنامه‌ریزی شده و طرح جامعی برای اربعین در سه مرز خروجی مهران، چذابه و شلمچه دیده شده است.

وزیر کشور، در پایان با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی خوزستان، برای تسهیل امور، گفت: استان خوزستان کارهای خود را در بحث اربعین به‌خوبی پیش برده ​و متناسب با برنامه‌ای که قرار بر انجام بود جلوتر عمل کرده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha