پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ قیدار الاعرجی مشاور مرکز آل البیت (ع) در موصل

حوزه/ شیخ قیدار الاعرجی مشاور مرکز آل البیت (ع) در موصل از خدمات و کرم موکب های حسینی در موسم اربعین ابراز تعجب کرد و گفت: این موکب ها برگرفته از معانی انسانی، جانفشانی و یاری دیگران است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیدار الاعرجی مشاور مرکز آل البیت(ع) در موصل از خدمات و کرم موکب های حسینی در موسم اربعین ابراز تعجب کرد و گفت: این موکب ها برگرفته از معانی انسانی، جانفشانی و یاری دیگران است.

وی که به زیارت حرم امام حسین(ع)‌ مشرف شده،‌ افزود: حال و هوای این روز کربلا و زیارت اربعین بازتاب دهنده تصویر واضحی از همبستگی اجتماعی است و آنچه ما مشاهده کردیم، بسیار ما را متعجب و عقل هایمان را متحیر کرد.

الاعرجی تصریح کرد: نقش بزرگ نیرو های امنیتی و گردان های داوطلب مردمی را در آزادسازی استان هایی که توسط داعش اشغال شده بود را فراموش نمی کنیم.

امام جماعت یکی از مساجد موصل اشاره کرد: باید دیدار ها و نشست های مختلف برای اتحاد و کنار زدن تفرقه میان اقشار مختلف کشور برگزار شود.

وی تاکید کرد: این نشست ها پیامی آشکاری برای کسانی که به دنبال تفرقه افکنی میان امت اسلامی بر اساس توطئه های صهیونیستی داعشی هستند، در بر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha