پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که یکی از توطئه های امروز دشمن تصویر سازی غلط از کشورمان در افکار عمومی جهان است، گفت: نخبگان جوان در پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی نقش بسیار بی بدیلی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشستی با جمعی از طلاب و دانشجویان نخبه این شهرستان به دیدار اخیر نخبگان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همان طور که ایشان نیز فرمودند نخبگان مسئولیت مهمی در برابر جامعه دارند که نباید این مسؤولیت های خود را در قبال مردم و مسائل مهم کشور غافل شوند.

وی با بیان این که نخبگان باید نسبت به مسائل کشور نیز وقت بگذارند و نسبت به آن دغدغه مند عمل کنند، افزود: تنها درس خواندن فایده ندارد، بلکه باید نسبت به مسائل مهم کشور توجه ویژه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید نسبت به مسائل مهم جامعه نظیر استقلال، عدالت، پیشرفت و آسیب‏ هاى اجتماعى بی تفاوت بود، خاطرنشان کرد: در کنار خواندن درس به همه این امور توجه داشت.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که یکی از توطئه های امروز دشمن تصویر سازی غلط از کشورمان در افکار عمومی جهان است، تصریح کرد: نخبگان جوان در پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی نقش بسیار بی بدیلی بر عهده دارند.

وی با تاکید براین که مهم ‏ترین وظیفه نخبگان كشور تلاش علمى زیر پرچم عدالت خواهى، انحصارشكنى، ستم ستیزى و حساسیت و رسیدگى به مسائل و مشكلات مردم است، بیان داشت: نخبگان جامعه باید در کنار همه دغدغه های علمی، به مسائل مهم مردم نیز توجه کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بازار همچنان ملتهب است و مردم فشارهای اقتصادی بسیاری را تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از مسئولان کشور عزمی برای حل مشکلات مردم دیده نمی شود.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که باید به نزاع های بی فایده سیاسی در کشور پایان داده شود، تصریح کرد: مسئولان باید در شرایط امروز کشور رسیدگی به امور مردم را جزء اولویت های خود قرار دهند.

وی با بیان این که برون رفت از این مشکلات مستلزم تصمیم گیری های کلان، قاطع و راهگشای مسئولان است، تصریح کرد: تصمیم هایی که مسؤولان در جلسات می گیرند نباید تنها در حد بخشنامه و ابلاغیه باقی بماند و باید آثار در زندگی مردم نیز ملموس باشد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که برای رفع مشکلات کشور در هر بخشی باید یک راهکار و راه حل خردمندانه ای دیده شود، خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که از سوی مسئولان گرفته می شود باید نتیجه آن به گره گشایی از زندگی مردم ختم شود.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که هیچ مشکل حل نشده ای در کشورمان وجود ندارد، تصریح کرد: همه مشکلات و بحران های اقتصادی با بهره گیری از توان نیروهای جوان تر و مدیر حل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha