جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیادت آیت الله طه محمدی از طلبه همدانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با حضور در منزل حجت الاسلام سید رسول حسینی که هفته گذشته خود و همسرش مورد سوء قصدقرار گرفته بودند، از وی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان، ظهر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام سید رسول حسینی که هفته گذشته خود و همسرش مورد سوء قصد قرار گرفته بودند، از وی عیادت کرد.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: امروز طلاب از ضعیف ترین و مظلوم ترین اقشار جامعه به شمار می روند و باید به این وضعیت رسیدگی جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه تلاش پلیس برای دستگیری ضارب را ستودنی عنوان کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ما به برکت انقلاب دارای توان بالایی هستند.

لازم به ذکر است، روز دوشنبه هفته قبل در محله خضر همدان، یک فرد از طریق پشت بام، وارد منزل حجت الاسلام سیدرسول حسینی یکی از روحانیون همدان و از طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) که در همسایگی او قرار دارد، شد و ابتدا این روحانی همدانی را با ضربات چاقو مضروب کرد و سپس با شنیدن داد و فریاد همسر این طلبه، او را هم مجروح کرد.

فرد ضارب پس از فرار، در داخل کوچه با یک دختر بچه نیز مواجه شده بود و او را هم مجروح کرده و سپس متواری شده بود که در حال فرار از مرز آذربایجان غربی به خارج از کشور با توجه به اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، با نیابت قضایی دستگیر شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha