جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نگاه به غرب و اروپا فایده ای ندارد، تصریح کرد: کسانی که امروز در کشور به کمک و همراهی اروپایی ها دل بسته اند به این دلبستگی بی پشتوانه پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی در بابل برگزار شد با بیان این که مردم از تعارضات و تناقضات ناراحت می شوند، گفت: رفتارهای دوگانه برخی مسؤولان موجب ایجاد بی اعتمادی در میان مردم شده است.

حجت الاسلام بابائیان در ادامه با تأکید براین که نگاه به غرب و اروپا فایده ای ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که امروز در کشور به کمک و همراهی اروپایی ها دل بسته اند به این دلبستگی بی پشتوانه پایان دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشور برای برون از مشکلات نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است، تصریح کرد: مسؤول با نگاه و تفکر اشرافی گری هیچ گاه نه می تواند درد طبقه ضعیف جامعه را بفهمد و نه این که در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارد.

وی با تأکید براین که کشور برای حرکت شتابان به سمت اهداف پیش روی نیازمند مدیرانی جهادی، انقلابی و متعهد است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولان کاملاً در شرایط ایستا قرار دارند و نشاط و شادابی را از جامعه می گیرند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز یکی از مهم ترین کارهای دشمن تصویر سازی غلط از جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مسؤولان به جای دادن وعده های اشتباه و آدرس های غلط، به گونه ای برنامه ریزی کنند تا کشور را از شرایط فعلی نجات دهند نه این که با برخی اظهارات خود زمینه آسیب های اجتماعی را در جامعه فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها امروز در لباس خدمت در حال ضربه زدن به نظام هستند که باید مراقب این افراد باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به گونه ای رفتار کنند و قدم بردارند که مشکلات و گرفتاری های مردم هر روز کمتر شود.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که برخی از مسؤولان بذر ناامیدی را در جامعه می پاشند و به غرب تکیه می کنند، ادامه داد: این مسؤولان باید به جای ناامید کردن جامعه و دل بستن به بیرون، به فکر بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید در مقابل خواست های نابجای آمریکا با یک دیپلماسی قوی تر حرکت کنیم. خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر همواره ثابت کرده در برابر زیاده خواهی های آمریکا همواره خواهد ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha