جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای این امنیتی که امروز داریم خون های بسیاری داده شده است، تصریح کرد: اگر شهدا و از خودگذشتگی های آنها نبود امروز ما این امنیت را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا، حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه را یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به برکت تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان شاهد امنیت پایدار در جامعه هستیم.

وی با بیان این که نیروهای نظامی کشورمان در هوشیاری و آمادگی کامل قرار دارند، افزود: این نیروهای جان برکف اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش در جامعه اسلامی از سوی هنجارشکنان و دشمنان سلب شود.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که تلاش ها و مجاهدت های سبزپوشان نیروی انتظامی آثار و برکات ارزشمندی در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: وجود امنیت در یک جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همه امور اثرگذار خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر یک کشوری از همه امکانات برخوردار باشد، اما از نعمت امنیت برخوردار نباشد بسیار آسیب پذیر خواهد بود، بیان داشت: وجود ناامنی در یک جامعه مانع از پیشرفت و توسعه کشور می شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز وضعیت و شرایط ناامنی را در منطقه مشاهده می کنیم، گفت: علیرغم ناامنی های موجود در منطقه، به برکت هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای مسلح کشورمان امنیت مناسبی در شهرهای مخلتف وجود دارد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در چهار  دهه اخیر همواره تلاش کردند تا امنیت داخلی کشورمان را خدشه دار کنند، افزود: هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان مانع از تحقق توطئه دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای این امنیتی که امروز داریم خون های  بسیاری داده شده، تصریح کرد: اگر شهدا و از خودگذشتگی های آنها نبود امروز ما این امنیت را نداشتیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا در راه اعتلا، اقتدار و حفظ امنیت ایران اسلامی به شهادت رسیدند، گفت: امروز ما نیز باید پیرو مکتب شهدای عزیز باشیم تا بتوانیم از انقلاب و نظام اسلامی به خوبی حراست و پشتیبانی کنیم.

امام جمعه نکا با اشاره به این که امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش های بسیاری می کند، خاطرنشان کرد: دشمنان به صورت شبانه روزی برنامه ریزی می کنند تا ارزش ها و آرمان های انقلاب را زیرسؤوال ببرند و آن را تضعیف کنند، اما هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق توطئه های آنها شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه ها و دشمنی ها با ملت ایران اثری بر اراده پولادین این مردم نداشته و ندارد، افزود: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در راه حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و نظام پیشگام و ثابت قدم هستند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha