جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عملیات تروریستی در سروآباد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دیری نگذشت که عاملین عملیات تروریستی در روستای «دری» مریوان، اهواز و... به بدترین وجه ممکن به مکافات خود رسیدند و حال عاملین و آمرین شهادت ۲ نفر از جوانان بسیجی شهر سروآباد استان کردستان باید به این زودی ها منتظر مجازات و پاسخ دندان شکن فرزندان این مرزو بوم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت 2 نفر از بسیجیان و مرزداران این خطه توسط عوامل ضدانقلاب و گروهک های معاند، اظهار داشت: امروز صبح دوباره تروریسم و خشونت چهره غیرانسانی خویش را برای همگان به نمایش گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: شهادت 2 تن از جوانان و مرزداران بی ادعای این آب و خاک چه سود و یا دستادورد نظامی برای دشمنان جز بدنام تر شدن از گذشته برای آنان دارد!؟.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه اگر قرار بود جمهوری اسلامی با اینگونه اقدامات کور تروریستی ساقط می شد اکنون نامی از انقلاب در منطقه و جهان نبود، گفت: جمهوری اسلامی در طول 4 دهه از عمر خود بارها و به کرار مورد تهاجم دشمنان و منافقان قرار گرفته است که آخرین آن هم عملیات سراسری و هماهنگ گروهک ضد انقلاب منافقین به نام «فروغ جاویدان» بود که به دست جوانان رشید این نظام به «فروغ خاموش» تبدیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان گفت: حال با ترور 2 جوان مرزدار، تروریست ها چه افتخاری باید برای خود ثبت کنند؟! آیا منطقه ای نظامی را از خاک جمهوری اسلامی اشغال کرده اند و یا اینکه در مقابل لشگری از نیروهای مسلح ایران سربلند شده اند؟!

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: در طول ماه های اخیر تروریست ها و گروهک های معاند و جیره خوار اجانب فعالیت های شیطانی و غیرانسانی خود را چند برابر کرده اند؛ ولی این همه تلاش برای آنان تاکنون نتیجه اش خسران بوده است و بس.

این استاد حوزوی تاکید کرد: عملیات تروریستی در روستای «دری» مریوان، عملیات تروریستی و به رگبار بستن مردم در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، ربودن 14 سرباز، بسیجی و مرزبان در میرجاوه سیستان و حال امروز شهادت 2 نفر از بسیجیان وحافظان صلح و امنیت در سروآباد کردستان تنها پرونده چندماه از فعالیت های غیرانسانی تروریست های مورد حمایت مدافعان دروغین حقوق بشر است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار کرد: هر یک از عملیات های تروریستی بالا که بیان شد دیری نگذشت که عمال آن به بدترین وجه ممکن به سزای عمل ننگین و غیرانسانی خود رسیده اند و حال عاملان جنایت صبح امروز در سروآباد نیز منتظر مجازات و پاسخ دندان شکن فرزندان این مرزو بوم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha