پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی پیشکسوتان قرآنی کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست هم اندیشی یا پیشکسوتان قرآنی گفت: سرمایه گذاری بر روی فعالیت های قرآنی، تضمینی برای آیندگان است و بی شک این سرمایه گذاری می تواند در آینده اقشار جامعه اسلامی را در برابر بسیاری از ناملایمات و ناهنجاری های زندگی بیمه نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با پیشکسوتان قرآنی استان امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این نشست که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی انسان، بیان داشت: یکی از چیزهایی که اجازه نمی دهد ما از صراط مستقیم خروج پیدا کنیم، عمل به دستورات قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: سرمایه گذاری بر روی فعالیت های قرآنی، تضمینی برای آیندگان است و بی شک این سرمایه گذاری، می تواند در آینده اقشار جامعه اسلامی را در برابر بسیاری از ناملایمات و ناهنجاری های زندگی بیمه نماید.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: از همه کسانی که در استان کردستان به عنوان پیشکسوت و فعال قرآنی حضور دارند، درخواست دارم که در اجرای برنامه های قرآنی در کنار ما باشند تا بتوانیم از تجارت آنها استفاده ببریم.

این مسئول فرهنگی افزود: خوشبختانه کردستان از نظر فعالان قرآنی جایگاه بسیار مناسبی در بین سایر استان های کشور دارد، لذا باید بتوانیم این پتانسیل ها را به بالفعل دربیاوریم که این امر نیازمند همراهی و همدلی پیشکسوتان قرآنی در این استان می باشد.

در ادامه این نشست، هر یک از حاضرین در نشست؛ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha