پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در سنندج

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال، مهر تاییدی دوباره بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و نشان خواهد داد که این ملت بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر پربرکت نظام همچنان پشتیبان ولایت مطلقه فقیه بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی و متولیان برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه در کامیاران اظهار داشت:  سیزدهم آبان ماه 1358 برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و این روز به فرموده امام خمینی (ره)؛ انقلاب دوم مردم ایران می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: بعد از نزدیک به 40 سال از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) هر ساله شاهد حضور پرشور ملت فهیم و ولایتمدار ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه هستیم که این نشان می دهد که ملت ایران هنوز دل در گروه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: با این وجود در سالهای اخیر دشمنان با استفاده از امکانات خود همانند شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و... تلاش بسیاری برای کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه را داشته اند، لذا کسانی که متولی این روز بزرگ هستند باید راهکاری برای مقابله با این هجمه فکری و التقاطی دشمنان پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: از سوی دیگر برخی از کانالهای معلوم الحال با القای برخی از اسناد دروغین، معکوس نشان دادن تاریخ انقلاب و... سعی در کم رنگ کردن عمل انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان ماه 58 در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را دارند، لذا باید در این زمینه هوشیار و با درایت عمل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه به نقش مهم روحانیون و طلاب در برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله 13 آبان ماه امسال اشاره کرد و گفت: روحانیون، طلاب و مبلغین دینی باید بتوانند در این فرصت باقی مانده به 13 آبان ماه با ادله و بینش کافی و جامع دروغ های استکبار و مستکبرین را افشا کنند و اجازه ندهند که دشمن در این جنگ فرهنگی خود را پیروز میدان بداند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه امسال نسبت به سال های گذشته بسیار حساس تر است، اظهار داشت: امسال تمام دشمنان این ملت و نظام مترصد این هستند که حضور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بسیار کم رنگ باشد، لذا برای رسیدن به این نیت پلید خود از هیچ کاری امتناع نمی کنند.

این استاد حوزوی خاطرنشان ساخت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال، مهر تاییدی دوباره بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و نشان خواهد داد که این ملت بعد از گذشت 40 سال از عمر پربرکت نظام همچنان پشتیبان ولایت مطلقه فقیه بوده و هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در روزهای اخیر تعدادی از کانال های تلگرامی معلوم الحال که توسط کشورهای غربی ـ عربی ساپورت مالی می شوند، به صورت 24 ساعته تبلیغات خود را برای انصراف مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه آغاز کرده اند، لذا باید با درایت و درک واقعیات این انقلاب، فریب مظلوم نمایی و سخنان نرم و فریبکارانه این کانالها و شبکه های مجازی را نخوریم.

در ادامه این نشست، هر یک از حاضرین نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان کامیاران را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha