پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی و رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ربانی، از فعالیت های مرکز خدمات در راستای مهارت افزایی خانوادهای طلاب و روحانیون در جهت در آمدزایی و کاهش هزینه های زندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کشوری در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی خراسانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، ضمن تبیین نقش ارتقاء مهارت در کارآمد سازی طلاب و بیان ضرورت آن، گزارشی اجمالی از فعالیت های مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی ارائه نمود.

وی  تهیه عناوین مهارتی براساس نیاز مناطق مختلف کشور، تهیه سرفصل های درسی و شناسایی اساتید مهارتی در کل کشور را از جمله فعالیت های این مرکز برشمرد و بیان داشت:‌ در حال حاضر این مهارت ها به صورت حضوری و مجازی به طلاب و روحانیون سراسر کشور ارائه می شود و با توجه با ارزیابی و بازخورد صورت گرفته مورد استقبال طلاب و دانش پژوهان قرار گرفته است.

مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه ادامه داد: ما خواستار شناسایی ظرفیت های موجود و بالقوه این دو مرکز حوزوی، جهت توانمند سازی طلاب در زمینه مهارت های کاربردی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی نیز در ادامه این جلسه از فعالیت های مرکز خدمات در راستای مهارت افزایی خانوادهای طلاب و روحانیون در جهت در آمدزایی و کاهش هزینه های زندگی خبر داد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: براساس تفاهم نامه فی مابین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مرکز خدمات حوزه های علمیه، لازم است زمینه های همکاری شناسایی و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این جلسات جهت پرهیز از موازی کاری و ارتقاء کیفی آموزش های مهارتی با توجه به ماموریت ها و نقاط مشترک لازم و ضروری است.

در پایان این جلسه گزارشی از سامانه آموزش های غیر حضوری و تولیدات محتوای الکترونیک توسط مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی ارائه گردید.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha