جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اداره اوقاف

حوزه/ معاون فرهنگی و اوقاف امور خیریه استان فارس با بیان اینکه به مناسبت اربعین، پیاده روی با عنوان حرم تا حرم در ۲۶ نقطه از استان برگزار می شود، گفت: افرادی که از پیاده روی اربعین حسینی جا مانده اند می توانند در این پیاده روی حرم تا حرم شرکت کنند و از اجر و پاداش پیاده روی اربعین حسینی بهره مند شوند.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های این مجموعه در ایام اربعین، اظهار داشت: حدود ۲۰ موکب ایستگاه صلواتی در روز اربعین حسینی در سطح استان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت اربعین حسینی پیاده روی با عنوان حرم تا حرم در ۲۶ نقطه از استان برگزار خواهد شد، افزود: افرادی که از پیاده روی اربعین حسینی جا مانده اند می توانند در این پیاده روی حرم تا حرم شرکت کنند و از اجر و پاداش پیاده روی اربعین حسینی بهره مند شوند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: چهار موکب از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از ۲۷ مهرماه تا چهار روز بعد از اربعین حسینی به ارائه خدمات می پردازند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ موکب در شب، روز و شام اربعین حسینی در امام زادگان و بقاع متبرکه استان فارس مشغول ارائه خدمات خواهند بود.

حجت الاسلام صفری به اجتماع عظیم عزاداران حسینی با عنوان جاماندگان اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: این اجتماع نیز ساعت ۹ صبح روز اربعین حسینی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha